"Şifan daim olsun! Bütüne faydalı olsun! Öyle de OL'du"
Aşağidaki yazı Facebook sayfamın paylaşımıdır.
27 Åžubat 2017
Evridiki Hanım daha ilk gün telefonda kendimi sevmekle ilgili verdiğiniz olumlama bana çok iyi geldi. :) "
30 Kasım
Güne onlarla başlıyorum. Gece de onlarla uyuyorum! Bana o kadar iyi geldiler ki, sözle ifade edemem! Çok teşekkür ederim!
Nasıl olurda her seferinde ihtiyacım olan kart çıkar?!
19 Mayıs 2016