"Åžifan daim olsun! Bütüne faydalı olsun! Öyle de OL'du"
Aşağidaki yazı Facebook sayfamın paylaşımıdır.
Nasıl olurda her seferinde ihtiyacım olan kart çıkar?!
19 Mayıs 2016
Güne onlarla başlıyorum. Gece de onlarla uyuyorum! Bana o kadar iyi geldiler ki, sözle ifade edemem! Çok teşekkür ederim!
Sevgili Evridiki07 Mayıs 2018
Çok şaşırtıcı, hatta tüyler ürpertici! Yaşamıma uygun mesajların gelmesi...Hayretler içindeyim!
19 Ekim 2016
Sevgili Evridiki sevgili melek sizinle telefonda konuştuğumuz günden üçgün sonra eşim eve dönüş yaptı teşekkür ederim sevgilerrrr sen bir meleksin